Elegancki styl Michała Probierza: fokus na polskim dizajnie na Euro 2024
Podczas pierwszego meczu Polski na Euro 2024 z Holandią, Michał Probierz zaskoczył świat swoją elegancką stylizacją, nosząc beżowy garnitur z dwurzędową kamizelką w kratę, uzupełniony o starannie dobrane dodatki. To nie tylko podkreśliło jego indywidualność, ale również stało się kampanią reklamową dla marki Lancerto, której współpraca z trenerem zyskała ogromną popularność na arenie międzynarodowej.
Wpływ mediów i reklamowy sukces: Lancerto na Euro 2024
W ciągu kilku dni po meczu z Holandią, Lancerto zanotowało ponad 300 publikacji w polskich mediach, osiągając zasięg 4,8 miliona potencjalnych odbiorców. Ta kampania przyniosła markowej równowartości reklamowej (AVE) przekraczającej 1,1 miliona złotych, demonstrując potęgę synergii między sportem a modą.
Partnerstwo Lancerto z Michałem Probierzem: sukces lokalnego dizajnu na Euro 2024
Współpraca Lancerto z Michałem Probierzem nie tylko podnosi poziom polskiej mody na arenie międzynarodowej, ale również podkreśla lokalne korzenie marki. Produkowane w Łańcucie, garnitury Lancerto reprezentują najwyższą jakość i tradycję krawiecką, co doskonale współgra z duchem współpracy z selekcjonerem polskiej reprezentacji.
Lancerto - polska marka z ambicjami na Euro 2024
Lancerto, dzięki współpracy z Michałem Probierzem, staje się symbolem polskiego sukcesu zarówno na boisku, jak i w modzie. Ich historia zaczęła się od lokalnych tradycji w Łańcucie, a dziś ich eleganckie garnitury zdobywają serca międzynarodowej publiczności.
Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?