- To będzie kampania promocyjna z Bardowskimi. Chcemy z kampanią ruszyć już w marcu. Planujemy spoty telewizyjne, reklamy w prasie i radiu – mówi Sebastian Kostrubała z CIECH Sarzyna.
Zdradza jednocześnie plany dotyczące rozwoju marki ZIEMOVIT. - W najbliższym czasie CIECH Sarzyna planuje wprowadzenie 10 kolejnych produktów m.in. środka grzybobójczego, podłoża do siewu i pikowania czy regeneratora do trawników. Będą też kolejne działania marketingowe, w tym współpraca z programem „Maja w Ogrodzie”, produkcja filmów poradnikowych z najpopularniejszym polskim bloggerem ogrodniczym - Ogrodnikiem Tomkiem. Planujemy też rozbudować cieszącą się dużym zainteresowaniem aplikację „Wirtualny ogród” – dodaje Sebastian Kostrubała.
CIECH Sarzyna specjalizuje się nie tylko w produkcji środków ochrony roślin (AGRO), ale także żywic. Pełen asortyment wyrobów obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych.
- Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu AGRO: Chwastox, Agrosar 360SL oraz ZIEMOVIT. Poza europejskimi rynkami obsługujemy także te w Azji i Australii – mówi Mariusz Grelewicz, prezes zarządu CIECH Sarzyna.
9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?