Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Uczestnicy programu „Rolnik szuka żony 2” twarzą kampanii zakładów chemicznych CIECH Sarzyna

Redakcja
CIECH Sarzyna
W marcu zakłady chemiczne CIECH Sarzyna ruszają z ogólnopolską kampanią promocyjną. Największy polski producent środków ochrony roślin zapowiada, że twarzą kampanii będą uczestnicy programu „Rolnik szuka żony 2”.

- To będzie kampania promocyjna z Bardowskimi. Chcemy z kampanią ruszyć już w marcu. Planujemy spoty telewizyjne, reklamy w prasie i radiu – mówi Sebastian Kostrubała z CIECH Sarzyna.

Zdradza jednocześnie plany dotyczące rozwoju marki ZIEMOVIT. - W najbliższym czasie CIECH Sarzyna planuje wprowadzenie 10 kolejnych produktów m.in. środka grzybobójczego, podłoża do siewu i pikowania czy regeneratora do trawników. Będą też kolejne działania marketingowe, w tym współpraca z programem „Maja w Ogrodzie”, produkcja filmów poradnikowych z najpopularniejszym polskim bloggerem ogrodniczym - Ogrodnikiem Tomkiem. Planujemy też rozbudować cieszącą się dużym zainteresowaniem aplikację „Wirtualny ogród” – dodaje Sebastian Kostrubała.

CIECH Sarzyna specjalizuje się nie tylko w produkcji środków ochrony roślin (AGRO), ale także żywic. Pełen asortyment wyrobów obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych.

- Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu AGRO: Chwastox, Agrosar 360SL oraz ZIEMOVIT. Poza europejskimi rynkami obsługujemy także te w Azji i Australii – mówi Mariusz Grelewicz, prezes zarządu CIECH Sarzyna.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lezajsk.naszemiasto.pl Nasze Miasto