MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Wernisaż “Niewydane dyplomy” o studentach, którzy zginęli na Ukrainie [ZDJĘCIA]

Wernisaż “Niewydane dyplomy” o studentach, którzy zginęli na Ukrainie [ZDJĘCIA]

Protest studentów. Wieczorny komunikat UJ: wstrzymano się ze sprzedażą "Kamionki"

Protest studentów. Wieczorny komunikat UJ: wstrzymano się ze sprzedażą "Kamionki"

Polecamy

Domowy sos „Big Mac”. Najlepszy do burgerów i dań z grilla

Domowy sos „Big Mac”. Najlepszy do burgerów i dań z grilla

Najsmaczniejsza kanapka z pasztetem i warzywami. Sekretem jest chrupiąca bagietka

Najsmaczniejsza kanapka z pasztetem i warzywami. Sekretem jest chrupiąca bagietka

Tej surówki z młodej kapusty możesz nie znać. Doskonały dodatek do obiadu

HIT DNIA
Tej surówki z młodej kapusty możesz nie znać. Doskonały dodatek do obiadu